söndag 25 april 2010

Insikt

Jag vet inte vart jag ska börja, så jag låter pennan bara skriva
jag låter isen få tina av den energin som visar det fina.
Låt det skina.

Jag har känt så därför måste det ut.
Det som alla har, ta en stund och titta inåt.
Glöm tankar, känn bara känslan. Känn varenda cell i kroppen komma till liv. Allt faller på plats. Vi har alla en väg, våga ta steget och släpp taget. Kroppen är ett verktyg så att du kan hitta ditt sanna jag. Inget är omöjligt, så det är bara du som begränsar dig själv. Allt är logiskt när du kommer ihåg dig själv. Lev som du vill, men kom ihåg att leva. Du lever här och nu, frågan är; vad vill du göra med ditt liv?
Du KAN
Du har MODET
Du har STYRKAN
Det finns där, du måste måste bara väcka det. Tro på det, för det du tror, det skapar du. Du är sanningen. Du existerar och har alltid existerat. Känner du dig levande? Tänk efter. Känn efter. Vad vill du skapa? Vad vill du uppleva? Sätt igång. Genom att göra det du älskar inspirerar du andra att göra detsamma. Men var säker. Fortsätt att tro. Om en människa kan göra under, tänk dig då vad vi kan åstadkomma tillsammans. Tanken är skapande, så tänk på vad du tänker.
Evolutionen kan bara ske om vi förändrar vårt tankesätt.

3 kommentarer: