fredag 8 april 2011

Frihet







Livet som jag lever, lever jag för att jag lever
jag ser mer och medger att medvetenheten är utan regler
tecken finns överallt men jag har glömt att se dom
ta bort fläcken för det räcker och börja le som
en sol som stiger på morgonen bortom horizonten
är cool och känner sången inom mig som vill ut, som fången
är här och är sann mot mig själv hela tiden
så när det brann så hann jag se hur jag lider
och jag fann ett liv som rann iväg och sprang
för jag var rädd att se mig själv i spegeln, vilken skam
men nu när jag vet, så finns det inget stopp
nu är jag tacksam för livet som jag har fått
hypnosen har varit allt för länge
låsen öppnas och nu har jag hittat ängeln

1 kommentar:

  1. du förbättras hela tiden , jag är stolt över dig som levererar med mening ! :)

    SvaraRadera