fredag 25 mars 2011

Gabo - Vad ser du?

Snabbaste låten jag gjort haha =D runt 20 minuter






Sjung gärna med haha:

Jag växer från nuet
långt ifrån slutet
jag njuter
jag skjuter ut mina ord
du formas efter det som du tror
så tro det högsta
så kommer du aldrig behöva törsta
efter vad andra verkar vara
andra finns inte så du är det underbara
lika het som lava och lika evig som universum
så va lugn, va tung, va ung, va kung
va den du faktiskt är o sluta spela dum
du behöver inte en tv som är 50 tum
för att imponera
börja imponera på dig själv så kommer du börja leva
fundera på vad du vill
så kommer ingen tid gå till spill
gör en film, eller vad du nu känner
se till att din vilja är den som bestämmer
jag spänner mina muskler och förbereder mig för krig
här finns ingen tid, inget som är fiktiv
här finns bara liv
här finns bara liv
bara liv
Vågar du ta ett kliv in i modets kvarter
när jag ser, med de ögon som faktiskt ser
så finns det inget lidande något mer

1 kommentar:

  1. Heeeeeeeeeeeey Gabooyeah !! keep up mayn . niceness. va glädje rakt igenom. den andra låten funkade inte :(

    SvaraRadera